Göteborgs Fotbollförbund har nöjet att inbjuda till vårt Årsmöte tisdag 13 april 2021 kl. 19:00 digitalt

Nedan finner ni både inbjudan till mötet som hålls via Zoom samt hur ni föreningar anmäler in till mötet för att kunna rösta på befintligt årsmöte.

Digitalt möte

Länk till mötet som hålls via Zoom: https://zoom.us/j/92408451707

Mötet startar 19.00 den 13 april och max två från varje förening får delta men enbart en representant per förening har rösträtt. Se längre ner.

Inför mötet vill vi att ni tänker på att:

• Sitta framför en dator
  • Ha fungerande kamera
  • Ha headset/hörlurar på om möjligt
  • Slå av mikrofon när du loggar in till mötet.
  • Slå av kamera när du loggar in till mötet.
  • Ha lugnt och stilla runt om dig

Rösträtt och fullmakt

1. Tänk på att ni som förening skall anmäla den personen som representerar föreningen (ombud) och som därmed har rösträtt. En representant per förening har rätt att rösta. Har föreningen mer än en röst innebär det att ombudet står för samtliga röster i berörd förening. Ni anger denna person på följande formulär senast 13.00 den 12 april: https://forms.office.com/r/XRbQeS7nnw
  2. Dessutom skall fullmakt lämnas in till Göteborgs Fotbollförbund senast 13.00 den 12 april 2021 via mejl webmaster@gbgfotboll.se eller direkt till Göteborgs Fotbollsförbunds kansli senast den 12 april 2021 kl. 13.00 vid Nedre Kaserngården 3, 415 27 Göteborg.
    Tänk på att det går att ta ett foto med en mobilkamera på underskriven fullmakt (behövs inte en scanner).
    Fullmakten finner ni här: Fullmakt

Samtliga deltagare som har anmält sig enligt punkt 1 kommer få en inbjudan till vårt digitala röstning verktyg "Vote IT". Därmed är det av stor vikt att berört ombud ser över sin mejlkorg (även skräppost) för att kunna rösta på mötet. Inbjudan till verktyget kommer ske i två vändor (fredag 9/4 och måndag 12/4) beroende på när er anmälan kommer. Därmed uppmanar vi alla föreningar att försöka anmäla in sig så fort det går för bästa hantering.